One month away!

De dagen vliegen voorbij, voor mijn gevoel lijkt het net alsof ik hier al langer zit dan een maand. Heb het nog steeds super naar mijn zin ondanks ik mn lieve Westervoorders en Duivenaren wel een beetje mis natuurlijk.

als ik naar buiten ga zie ik bijna alleen maar mensen in sportkleding. Noemen ze hier gewoon een casual look omdat de meeste niet eens sporten. Zo voel ik mij al beter ook al ben ik niet naar de sportschool geweest maar daar gaat wel verandering in komen. Jill en ik zijn afgelopen maandag begonnen met dieeten. In de tijd dat ik hier zit ben ik flink vaak uit eten geweest en wil natuurlijk niet thuiskomen als een dikke-lookalike-amerikaan haha.

3 September ben ik met Lara en Jilly naar Washington DC geweest, veel monumenten gezien, het witte huis en veel rondgelopen, toen besloten we maar om een pedicure te nemen daar na onze airborne, lekker wezen eten en daarna hebben we met zn 3en bij mij 'thuis' geslapen. De volgende ochtend heb ik ze naar het Metro station gebracht in de Jeep en toen heb ik een klein stoeprandje geraakt, deze auto's zijn veeelte groot voor mij haha, gelukkig was er niks te zien. Ik rij nu elke dag dus raak er steeds meer aan gewend.

4 September ben ik met de familie naar Philladelphia geweest, echt een super mooie stad. Het lijkt heel erg op New York maar dan in het klein.

Die week begon de school weer van de jongens en dat bracht wel tot wat meer rust aangezien het echt 2 druktemakers zijn. Ik sta elke ochtend om 7:30 klaar om ontbijt te maken, lunch, aankleden, naar school brengen, dan maak ik de bedden op, doe de was en ruim het een en ander op. Om 11:30 tot 2:30 ben ik vrij, dan let moeder op de dochter. Om 2:30 haal ik de baby uit bed en haalt moeder de jongens op en dan verzinnen we altijd wel wat om te doen. Soms kook ik en anders moeder. Van de week heb ik Hollandse pot gemaakt, oma's gehaktballen, aardappelen en bloemkool en ze vonden het heerlijk. Keer wat anders dan spaghetti, hamburgers en pizza. Daarna geef ik ze een bad en breng ze naar bed.

Afgelopen weekend was ik met Kati in het grote winkelcentrum geweest en als je daar een tijdje zit heb je genoeg mensen te kijken, sommige zijn echt maf hier. We gingen een hapje eten bij een heel lekker Japans restaurant, maar sushi is hier niet hetzelfde.. Mis de sushi koi best wel haha. Die zaterdagavond ben ik met Jill (de moeder) naar een bar geweest en hebben we wat coctails gedronken en het was echt super gezellig. Ben blij dat we zo met elkaar omgaan ipv echt een werkrelatie terwijl ik hier in huis woon.

Verder niet echt wat bijzonders gedaan, ga zometeen met Jill en Scarlett naar het winkelcentrum!

Dikke kus vanuit hier xxx

Reacties

Reacties

tante Nico

Heerlijke blog weer Lizzy! Iedere keer als ik lees voelt het als een spannende serie... Dus, ik ben klaar voor aflevering 4 van jaargang 1.

Anne Schouten

Leuk Liz, ik ga je volgen!! Succes daar en mocht er niks meer aan zijn zeg me dan haal ik je naar Curacao!! mag je voor mij ontbijt maken hahahah xxxx Anne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!